HANDIGE INFORMATIE
VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe vallen de maten?
Bijna alle artikelen zijn handgemaakte artikelen. Hierdoor kunnen ze soms afwijken van de standaard maten.
Wanneer een artikel groter of kleiner valt, vermelden wij dit ook in de artikelomschrijving en is een foto met maattabel van de leverancier bijgevoegd. Wanneer hier niks over vermeld staat dan valt het artikel op maat.
Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten zijn binnen Nederland 6,75 Euro.
Bij besteding boven 70 Euro is de verzending binnen Nederland gratis.
Kan ik mijn aankoop ook ophalen?
Neem voor je aankoop hiervoor contact op met onze Klantenservice.
Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst! Wat nu?
Vervelend maar geen probleem! Neem zo spoedig mogelijk contact op met de Klantenservice, zodat we dit kunnen oplossen.
Kan ik mijn bestelling Retourneren?
Toch niet tevreden met het product of heb je een verkeerde maat? Uiteraard heb je binnen 14 dagen na ontvangst de mogelijkheid om het product terug te sturen. Neem contact op met de Klantenservice en volg hiervoor de stappen op de Retourneren pagina
Zit er garantie op de producten?
We controleren de artikelen bij ontvangst van de leverancier en uw bestelde artikelen worden zorgvuldig gecontroleerd voor zij worden ingepakt. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er een artikel niet door de kwaliteitscontrole is opgemerkt of schade heeft, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice om samen tot een oplossing te komen.
Er is Geen garantie op het pillen van kleding door het wassen en/of dragen van de kleding.
Er zit Geen garantie op ritsen en/of andere sluitingen. Wij geven Geen garantie op Sale artikelen.
SALE artikelen
SALE artikelen kunnen in principe niet worden geruild of geretourneerd. Mocht je toch nog een vraag hierover hebben, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Kortingcode
Indien je beschikt over een Kortingcode, voer deze dan op tijdens de checkout (afrekenen)!
Let op! Kortingscodes kunnen helaas niet achteraf worden toegepast!
Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op een gestelde vraag?
Onze klantenservice doet haar uiterste best om jouw vraag binnen 48 uur te beantwoorden.
Kan ik een vraag stellen en/of contact opnemen via Facebook?
Jazeker! kijk vooral ook op onze Facebook pagina en stel je vraag via messenger. We doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden
Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
Je kunt hiervoor altijd contact met onze klantenservice opnemen met jouw vraag!