Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Lees eerst de voorwaarden en Instructies
RETOUR - VOORWAARDEN
Aanmelden
Om je retourzending zo goed mogelijk af te kunnen handelen, dien je je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden bij de Klantenservice.
Zonder deze aanmelding kunnen we je retourzending niet correct afhandelen!
Kopie aankoopbon en retourformulier
Voor een goede afhandeling van je retour hebben we een kopie van de aankoopbon en het correct ingevulde retourformulier nodig. Zorg er voor dat deze bij de retourzending is bijgevoegd! Zonder dit kunnen we de retourzending niet volledig afhandelen. Indien je de originele aankoopbon niet meer hebt, neem dan contact op met de Klantenservice.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze verkeerd geleverd is? Dan vergoeden we deze verzendkosten achteraf!
Wanneer betalen we terug?
We streven ernaar de retour binnen 48 uur na ontvangst af te handelen
Het bedrag van de herroeping word na ontvangst en controle van de retour, binnen de gestelde wettelijke termijn van 14 dagen na herroeping, naar je overgemaakt. Ondanks de wettelijke termijn, streven wij ernaar de betaling binnen 1 werkdag na afhandeling (ontvangst retour & controle) al overgemaakt te hebben!
Wat krijg je terug?
Indien je de bestelling retourneert, krijgt je het volledige aankoopbedrag terug, exclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
We storten het bedrag op de IBAN rekening zoals je die hebt aangegeven op het retourformulier. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Zorg er daarom voor dat je het formulier zo correct mogelijk hebt ingevuld!